Udfyld dine kontaktoplysninger, og jeg vender tilbage hurtigst muligt.
Her er nogle af de spørgsmål vi oftest får angående markedsføring for håndværkere og servicevirksomheder.
Prisen afhænger af dine behov og ambitioner. Jeg starter altid med en uforpligtende afklaringssamtale, hvor vi finder ud af jeres ambitioner, og hvordan vi kan komme derhen.
Ja. Medmindre du kan fylde din kalender med relevante kunder 100 % af tiden, så kan det som regel godt betale sig at lave markedsføring. Så kan I tiltrække flere af de relevante kunder, og få højere omsætning og højere profit - uden at ansætte flere medarbejdere.
Desuden, så er der ingen garanti for at tingene fortsætter med at gå godt. Nye konkurrenter kommer til, markedsvilkårne ændrer sig, og pludseligt, så kan et ellers sundt firma ende i en
Det kommer meget an på din branche og hvor meget markedsføring du har lavet i forvejen. Det er altid nemmere at levere resultater hvis I har nogle erfaringer man kan drage på.
Nej, i modsætning til visse andre bureauer som binder dig til kontrakter på op til 7 år, så er du som udgangspunkt kun bundet i en måned + løbende.